Reklamace můžete uplatnit viz. obchodní podmínky
Shrnutí reklamace
- Můžete nás kontaktovat telefonicky, kdy společně probereme náležitosti reklamace a případné dotazy k uplatnění reklamace
- Společně se zbožím je třeba také vypsat reklamační formulář, který Vám zašleme e-mailem. Rádi Vám i pomůžeme s jeho vyplněním.
- Na vyřízení reklamace máme 30 dní od obdržení přijaté reklamace, ale snažíme se vždy vše vyřídit co nejrychleji k Vaší spokojenosti, zbytečně nic neprodlužujeme
- O průběhu reklamace budete informováni a to telefonicky nebo písemně formou e-mailu
- V případě, že reklamace ze strany zákazníka nejeví žádné vady, které byly vypsané v reklamačním formuláři přiloženém u zboží, bude zboží zasláno zpět na kupujícímu a to na náklady kupujícího (zákazníka). S úhradou předem na bankovní účet, online platbou nebo dobírkou
Odstoupení od kupní smlouvy můžete uplatnit viz. obchodní podmínky
Shrnutí odstoupení od kupní smlouvy
- Ze zákona máte právo na odstoupení od kupní smlouvy neboli vrácení zboží do 14 dní od jeho zakoupení na internetu (v e-shopu).
- Je samozřejmostí, že Vám v tomto vyjdeme rádi vstříc a to nejen proto, že nám tuto možnost stanovuje zákon.
- Chtěli bychom Vás poprosit, abyste tuto skutečnost oznámili telefonicky a nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na přesném postupu - dopravě, vrácení platby a zjištění stavu zboží.
- Pro uplatnění odstoupení od kupní smlouvy bude potřeba vyplnit příslušný formulář, který Vám samozřejmě poskytneme a případně i pomůžeme s jeho vyplněním.
Dle nové legislativní úpravy se bude zkoumat, zda v době převzetí zboží zákazníkem již mělo zboží vadu. Pokud se vada projeví do 12 měsíců (1 roku) od převzetí zboží zákazníkem, má prodejce povinnost prokázat zákazníkovi to, že za vadu zboží může on kvůli špatnému zacházení se zbožím (což prodejce jen tak neprokáže).
Pokud prodejce neprokáže, že za vadu může zákazník, bude muset poškozené zboží opravit či dodat nové.
Jestliže se vada na zboží projeví po této roční lhůtě do 2 let od převzetí zboží, obrací se důkazní povinnost na zákazníka a zákazník musí prokázat, že vada nevznikla jeho vinou, ale byla přítomna již v době předání zboží. Na základě prokázání prodejce uzná, či neuzná reklamaci.
K výrobku může být také dodáván záruční list na stanovenou dobu(např. 2 roky, 3 roky apod.). Když se zboží v této době porouchá, má zákazník právo na nové zboží (opravu zboží), pokud využíval výrobek podle návodu.
Ochrana osobních údajů e-shopu
- Provozovatel Robert Polák ,Jackie-shop, se sídlem Dolní Dobrouč 705, Dolní Dobrouč 561 02 IČ 76645991 (dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)(dále jen „Nařízení“), následující osobní údaje:
- jméno, příjmení
- e-mailovou adresu
- telefonní číslo
- adresu/sídlo
- ………....
- Výše uvedené osobní údaje je nutné zpracovat pro odbavení objednávek a další plnění ze smlouvy, pokud mezi vámi a prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Takové zpracování osobních údajů umožňuje čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy.
Prodávající zpracovává tyto údaje rovněž za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Takové zpracování je možné na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) a f) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti a pro účely oprávněných zájmů správce.
- Na e-mailovou adresu, případně telefonní číslo mohou být kupujícímu zasílány novinky a jiná obchodní sdělení, tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o službách informační společnosti, pokud jej kupující neodmítne. Tato sdělení lze kdykoliv jakýmkoliv způsobem – například zasláním e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení – odhlásit.
- Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
- Zpracování osobních údajů je prováděno elektronicky i papírově (formou faktur) tedy správcem osobních údajů. Osobní údaje pro tohoto správce zpracovávají také zpracovatelé:
- Poskytovatelem služby Eshop-rychle, provozované společností Golemos s.r.o., sídlem Zátkovo nábřeží 448/73, 370 01, České Budějovice
- přepravní a kuryrní služby k zajistění kupní smlouvy na doručení zásilek (Uloženka, Zásilkovna, DPD, Gais, PPL, Intime, Česká pošta)
Osobní údaje nebudou předány do třetích zemí mimo EU.
- Správce nemá osobu tzv. pověřence. Správce lze kontaktovat na emailové adrese jackie-shop@seznam.cz
- Správce osobních údajů, jakožto provozovatel webové stránky www.jackie-shop.cz , užívá na této webové stránce soubory cookies.
Cookies jsou krátké textové soubory, které webová stránka ukládá v návštěvníkově počítači, a které poskytuje internetový prohlížeč pokaždé, když se uživatel na stránku vrátí.
Standardní webové prohlížeče (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome apod.) podporují správu cookies. V rámci nastavení prohlížečů můžete jednotlivé cookie ručně mazat, blokovat či zcela zakázat jejich použití, lze je také blokovat nebo povolit jen pro jednotlivé internetové stránky. Pro detailnější informace, prosím, použijte nápovědu vašeho prohlížeče.
Pokud bude mít váš prohlížeč použití cookies povoleno, budeme vycházet z toho, že souhlasíte s využíváním cookies ze strany našeho serveru a cookies našich zpracovatelů.
Soubory cookies, které jsou zde užity za účelem:
- měření návštěvnosti webových stránek a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webových stránkách
- základní funkčnosti webových stránek
- Sběr cookies za účelem uvedeným výše může být považováno za zpracování osobních údajů. Takové zpracování je možné na základě zákonného důvodu - oprávněného zájmu správce, a umožňuje ho čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení.
- Cookies, které jsou sbírány za účelem měření návštěvnosti webu a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webu, jsou posuzovány v podobě hromadného celku a v anonymní podobě, která neumožňuje identifikaci jednotlivce.
- Shromážděné cookies soubory mohou být zpracovány dalšími zpracovateli:
- Poskytovatelem služby Google Analytics, provozované společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
- SmartUp - online chat, Facebook pixel, Instagram
- Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
- zrušit kdykoliv zasílání obchodních sdělení,
- vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu správce,
- požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
- vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
- požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, výmaz provedeme, pokud to nebude v rozporu s platnými právními předpisy nebo oprávněnými zájmy správce,
- na přenositelnost údajů, pokud se jedná o automatizované zpracování na základě souhlasu nebo z důvodu plnění smlouvy,
- požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
- podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely diskuzních příspěvků a komentářů
- Udělujete tímto souhlas provozovatel Robert Polák , se sídlem Dolní Dobrouč 705, Dolní Dobrouč 561 02 IČ 76645991, (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovával/a následující osobní údaje:
- jméno / přezdívku
- emailovou adresu
- fotografii (pokud poskytnete přes službu třetí strany).
- Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem:
- zobrazení diskuzních příspěvků a komentářů na webu s informacemi o diskutujícím
- Souhlas udělujete na zpracování po dobu 10 let a to za účelem:
- zobrazení diskuzních příspěvků a komentářů na webu s informacemi o diskutujícím
- Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem osobních údajů, osobní údaje však mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:
- Poskytovatelem služby Eshop-rychle, provozované společností Golemos s.r.o., sídlem Zátkovo nábřeží 448/73, 370 01, České Budějovice
- Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.
- Osobní údaje nebudou předány mimo území EU.
- Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to například úpravou preferencí ochrany soukromí v patičce webu, zasláním dopisu, emailu.
- Prosíme, abyste vzali na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
- vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek anonymizování informací o diskutujícím u vašich příspěvků (úpravou preferencí ochrany soukromí v patičce webu), popř. na slovní žádost (dopis, email) kompletní výmaz vašich diskuzních příspěvků.
- požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává
- vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii
- u automatizovaně zpracovaných osobních údajů na jejich přenositelnost
- nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování
- požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením
- v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely použití funkce Hlídací pes
- Udělujete tímto souhlas Provozovatel Robert Polák ,Jackie-shop, se sídlem Dolní Dobrouč 705, Dolní Dobrouč 561 02 IČ 76645991
- (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovával/a následující osobní údaje:
- emailovou adresu
- jméno
- Emailová adresa bude zpracována za účelem:
- využití funkce Hlídací pes – zaslání e-mailové notifikace, jakmile se změní skladovost / cena zvoleného produktu dle požadovaných preferencí uživatele
- Souhlas udělujete na zpracování po dobu 180 dní a to za účelem:
- zaslání e-mailové notifikace, jakmile se změní skladovost / cena zvoleného produktu dle požadovaných preferencí uživatele.
- Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem osobních údajů, osobní údaje však mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:
- Poskytovatelem služby Eshop-rychle, provozované společností Golemos s.r.o., sídlem Zátkovo nábřeží 448/73, 370 01, České Budějovice
- Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.
- Osobní údaje nebudou předány mimo území EU.
- Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to zasláním emailu na kontaktní adresu nicol@jackie-shop.cz s žádostí o odhlášení, nebo kliknutím v obdrženém mailu Hlídacího psa.
- Prosíme, abyste vzali na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
- vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek odstranění e-mailové adresy z funkce Hlídací pes
- požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává
- vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii
- u automatizovaně zpracovaných osobních údajů na jejich přenositelnost
- nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování
- požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením
- v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely registrace uživatelského účtu
- Udělujete tímto souhlas Jackie-shop vedený provozovatelem Robertem Polákem , se sídlem Dolní Dobrouč 705, Dolní Dobrouč 561 02 IČ 76645961, (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovával/a následující osobní údaje:
- jméno a příjmení
- emailovou adresu
- telefonní číslo
- fakturační adresu
- dodací adresu
- historii objednávek
- Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem:
- zřízení a administrace uživatelského účtu
- nabídnutí pohodlnějšího nákupního zážitku
- Souhlas udělujete na zpracování po dobu 5 let a to za účelem:
- zřízení a administrace uživatelského účtu, pokud tuto dobu neprodloužíte. K prodloužení dochází aktivním využíváním uživatelského účtu, čili při každém přihlášení do uživatelského účtu
- nabídnutí pohodlnějšího nákupního zážitku
- Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem osobních údajů, osobní údaje však mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:
- Poskytovatel služby Eshop-rychle, provozované společností Golemos s.r.o., sídlem Zátkovo nábřeží 448/73, 370 01, České Budějovice
- Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.
- Osobní údaje nebudou předány mimo území EU.
- Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to a to zasláním dopisu, emailu s žádostí o odstranění.
- Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
- vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek odstranění uživatelské registrace z databáze včetně s tím spojených osobních údajů
- požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává
- vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii
- u automatizovaně zpracovaných osobních údajů na jejich přenositelnost
- nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování
- požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením
- v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely rozesílky e-mailových obchodních sdělení
- Udělujete tímto souhlas Provozovatel Robert Polák ,Jackie-shop, se sídlem Dolní Dobrouč 705, Dolní Dobrouč 561 02 IČ 76645991
- (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovával/a následující osobní údaje:
- emailovou adresu
- Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem:
- zařazení do databáze pro zasílání online obchodních sdělení.
- Souhlas udělujete na zpracování po dobu 3 let a to za účelem:
- zasílání obchodních sdělení, pokud tuto dobu neprodloužíte
- Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem osobních údajů, osobní údaje však mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:
- Poskytovatelem služby Eshop-rychle, provozované společností Golemos s.r.o., sídlem Zátkovo nábřeží 448/73, 370 01, České Budějovice
- Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.
- Osobní údaje nebudou předány mimo území EU.
- Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to například úpravou preferencí ochrany soukromí v patičce webu, zasláním dopisu, emailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení.
- Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
- vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek ukončení rozesílky e-mailových obchodních sdělení, popř. na vlastní žádost fyzické odstranění osobních údajů z databáze e-mailového nástroje
- požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává
- vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii
- u automatizovaně zpracovaných osobních údajů na jejich přenositelnost
- nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování
- požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením
- v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely zaslání dotazníku zákaznické spokojenosti od Zboží.cz
- Udělujete tímto souhlas Jackie-shop provozován Robertem Polákem se sídlem Dolní Dobrouč 705, Dolní Dobrouč 561 02 IČ 76645961 (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovával/a následující osobní údaje:
- emailovou adresu
- informace o zakoupeném zboží
- Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem:
- zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
- Souhlas udělujete na zpracování po dobu 60 dní a to za účelem:
- zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
- Ke zpracování těchto osobních údajů Správce využívá tyto Zpracovatele:
- Poskytovatel služby Zboží.cz, provozované společností Seznam a.s., sídlem Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, ČR
- Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá
- Osobní údaje nebudou předány mimo území EU.
- Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to kliknutím na odkaz pro úpravu preferencí soukromí v dolní části webu, kde lze udělený souhlas e-shopu odvolat. Dále lze vzít souhlas zpět kliknutím na příslušný odkaz v emailu s dotazníkem spokojenosti. V takovém případě se odhlásíte z odběru na straně poskytovatele služby Zboží.cz.
- Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
- vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek ukončení zasílání dotazníku spokojenosti
- požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává
- vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii
- u automatizovaně zpracovaných osobních údajů na jejich přenositelnost
- nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování
- požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením
- v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely zaslání dotazníku zákaznické spokojenosti
- Udělujete tímto souhlas Jackie-shop vedeným Robertem Polákem se sídlem Dolní Dobrouč 705, Dolní Dobrouč 561 02 IČ 76645961
- (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovával/a následující osobní údaje:
- emailovou adresu
- informace o zakoupeném zboží
- Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem:
- zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
- Souhlas udělujete na zpracování po dobu 60 dní a to za účelem:
- zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
- Ke zpracování těchto osobních údajů Správce využívá tyto Zpracovatele:
- Poskytovatel služby Heureka, provozované společností Heureka Shopping s.r.o., sídlem Karolinská 650/1, 186 00, Praha 8-Karlín
- Marketingová agentura
- Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.
- Osobní údaje nebudou předány mimo území EU.
- Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to kliknutím na odkaz pro úpravu preferencí soukromí v dolní části webu, kde lze udělený souhlas e-shopu odvolat. Dále lze vzít souhlas zpět kliknutím na příslušný odkaz v emailu s dotazníkem spokojenosti. V takovém případě se odhlásíte z odběru na straně poskytovatele služby Heureka.
- Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
- vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek ukončení zasílání dotazníku spokojenosti
- požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává
- vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii
- u automatizovaně zpracovaných osobních údajů na jejich přenositelnost
- nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování
- požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením
- v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely zobrazování marketingových nabídek
- Udělujete tímto souhlas Jackie-shop provozován Robertem Polákem se sídle Dolní Dobrouč 705, Dolní Dobrouč 561 02 IČ 76645961
- (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovával/a následující osobní údaje:
- marketingové cookies (anonymní)
- aktivita uživatele (prohlížené produkty a stránky, nákupní chování)
- Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem:
- marketingového zpracování Vašich nákupních preferencí
- personalizace (tedy přizpůsobení) obchodních nabídek či kampaní
- Souhlas udělujete na zpracování po dobu 90 dní a to za účelem:
- marketingového zpracování vašich nákupních preferencí, pokud tuto dobu neprodloužíte
- personalizace (tedy přizpůsobení) obchodních nabídek či kampaní, pokud tuto dobu neprodloužíte
- Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem osobních údajů, osobní údaje však mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:
- Poskytovatelem služby Eshop-rychle, provozované společností Golemos s.r.o., sídlem Zátkovo nábřeží 448/73, 370 01, České Budějovice
- Poskytovatelem služby Facebook Ads, provozované společností Facebook Inc., sídlem 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, USA
- Poskytovatelem služby Google AdWords, provozované společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
- Poskytovatelem služby Sklik, provozované společností Seznam a.s., sídlem Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, ČR
- Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá
- Osobní údaje nebudou předány mimo území EU. (Servery na území EU)
- Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to úpravou preferencí ochrany soukromí v patičce webu nebo zasláním emailu.
- Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
- vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek zabránění spouštění remarketingových kódů reklamních nástrojů a zabránění personalizace obsahu na webových stránkách e-shopu
- požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává
- vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii
- u automatizovaně zpracovaných osobních údajů na jejich přenositelnost
- nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování
- požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením
- v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů
Dle nové legislativní úpravy se bude zkoumat, zda v době převzetí zboží zákazníkem již mělo zboží vadu. Pokud se vada projeví do 12 měsíců (1 roku) od převzetí zboží zákazníkem, má prodejce povinnost prokázat zákazníkovi to, že za vadu zboží může on kvůli špatnému zacházení se zbožím (což prodejce jen tak neprokáže).
Pokud prodejce neprokáže, že za vadu může zákazník, bude muset poškozené zboží opravit či dodat nové.
Jestliže se vada na zboží projeví po této roční lhůtě do 2 let od převzetí zboží, obrací se důkazní povinnost na zákazníka a zákazník musí prokázat, že vada nevznikla jeho vinou, ale byla přítomna již v době předání zboží. Na základě prokázání prodejce uzná, či neuzná reklamaci.
K výrobku může být také dodáván záruční list na stanovenou dobu(např. 2 roky, 3 roky apod.). Když se zboží v této době porouchá, má zákazník právo na nové zboží (opravu zboží), pokud využíval výrobek podle návodu.
Dále nově bude prodejce odpovídat za to, co uvádí v reklamě na dané zboží. Pokud je v reklamě uvedeno, že vysavač vydrží 10 let, musí zákazníkovi 10 let opravdu vydržet.
To stejné nově platí i u informací, které poskytují dodavatelé. Pokud dodavatel u produktu slibuje nějakou vlastnost, která v realitě u daného zboží není, vztahuje se odpovědnost na prodejce tohoto zboží, který musí zajistit nápravu při reklamaci ze strany zákazníka.
provozovatel Robert Polák
se sídlem Dolní Dobrouč 705. Dolní Dobrouč 561 02
identifikační číslo: 76645991
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese
1. Zboží na objednání
- V případě, že má kupující zájem o zboží, které není skladem a je označeno "Na objednání" si prodávající vyhrazuje právo na uhrazení ceny zboží předem, alespoň formou zálohy ve výši 50% z celkové kupní ceny zboží.
- V případě, že záloha nebude uhrazena do 3 dnů od objednání, bude objednávka stornována.
- O způsobu formy úhrady a dále o průběhu expedice zboží (na objednání), bude kupující informován telefonicky nebo e-mailem.
2. Prezentace
- Použité obrázky/fotky produktů jsou získané od dodavatelů, neručíme za jejich přesnost. Za vady a chyby neneseme zodpovědnost.
3. Nepřevzetí zboží
Plánujete, že si objednáte zboží na dobírku s tím, že si to ještě necháte projít hlavou a když se rozhodnete, že ho vlastně nechcete, tak si jej jednoduše nevyzvednete?
V TOM PŘÍPADĚ DÁVEJTE DOBRÝ POZOR!
Nejdříve si řekneme, co si o tom myslí zákon:
Citujme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."
Nepřevzetím zásilky byste výše zmíněný zákon porušil/a!
Od našeho e-shopu i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a následně o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout. Nehledě na to, že Vám v emailu potvrzujícím odeslání zboží poskytneme odkaz na přímé sledování pohybu zásilky. Budete tak vědět o každém pohybu zásilky.
Přestože je to Vaše zákonná povinnost, zásilku jste si nevyzvedl/a
Nyní jsou 2 možnosti, jak toto vyřešit:
1. O objednávku máte zájem:
Zboží Vám znovu zašleme. Pouze ale s platbou předem (bankovní převod, platba kartou či jiná online platba). Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.
2. O objednávku nemáte zájem:
Zde je situace poněkud komplikovanější. To, že zásilku nepřevezmete, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový).
Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.
Z Vaší strany náš e-shop nezaznamenal jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky - a to ani do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě.
Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tedy od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu.
Proto Vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době - vyhnete se tak komplikacím.
Pokud si budete přát tuto platbu provést jiným způsobem (kartou nebo jinak online), stačí nás kontaktovat.
Pokud nezaplatíte kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:
Aktuálně platné zákony České republiky dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou.
Jelikož jste porušil/a platnou smlouvu, lze toto řešit následujícími třemi způsoby:
1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
2. Soudní cestou.
3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného.
Body 1 i 2 jsou sice zdlouhavé, pro Vás finančně velmi nevýhodné, ale pro nás velmi efektivní. (Nebyl/a byste první ani poslední.)
Bod 3 je pro Vás cesta nejpřijatelnější a nejlevnější.
Po tom, co se nám nevyzvednuté zboží vrátí, Vám zašleme email, rekapitulující všechny body uvedené v tomto článku. V té chvíli proti Vám nebude zahájeno žádné řízení pro vymáhání pohledávky. Pevně věříme ve Vaši čestnost a zodpovědnost a to, že kompenzaci poštovného uhradíte.
Věříme, že máte plné právo vědět, jaké důsledky může mít neplnění uzavřené smlouvy, byť je to smlouva kupní, uzavřená s internetovým obchodem.
Pokud si myslíte, že se Vás "pouze snažíme zastrašit" nebo "že když jste si dobírku nevyzvedl/a už hodněkrát a nikdo s tím neměl problém", vězte že tomu tak není.
Například dTest (český spotřebitelský měsíčník, který se zaměřuje na testování výrobků a služeb, a zároveň také poskytuje poradenství a rady v oblasti práva spotřebitelů a práv prodejců, informuje o nových zákonech, varuje před nekalými praktikami prodávajících a klamavou reklamou, poskytuje rady při reklamacích apod.) říká toto:
„Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“ vysvětluje vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený. "Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“
My po Vás žádnou pokutu ani úroky z prodlení požadovat nebudeme. Pouze kompenzaci poštovného.
Jen pro zajímavost:
Uvědomte si, že nevyzvednutím zásilky byste nám navíc zvýšili náklady tím, že zásilku musíme rozbalit, zboží pečlivě zkontrolovat, znovu nepoužitelné obalové materiály musíme zlikvidovat, zajistit zpětnou logistiku zboží do skladů a plno jiné práce.
Takovéto náklady stojí giganty mezi českými internetovými obchody neuvěřitelné miliony korun měsíčně - a malé internetové obchody (nebo začínající obchody) to často i zlikviduje.
Že jste to nevěděli? Většina lidí to neví. Ale pro přístě, prosíme, přemýšlejte nad tím, až jaké dopady takovéto Vaše jednání může mít.
Proto Vás žádáme, ať zodpovědně dostojíte Vašim závazkům a zboží si vezvednete - nebo pokud ne, provedete platbu za kompenzaci poštovného.
Náš obchod svou část kupní smlouvy dodržel - Vy byste ji nevyzvednutím zboží porušil/a.
Proto neni žádný důvod, aby z Vašich chyb byl tratný náš obchod.
Věříme, že jsme Vám danou problematiku dostatečně vystvětlili.
Pokud něčemu nerozumíte nebo potřebujete poradit či pomoci s provedením platby, neváhejte nás kontaktovat.
Předem děkujeme za Vaši férovost, i my jsme fér vůči Vám a pokud to jen trochu jde, tak Vám vyjdeme velice rádi v čemkoliv vstříc.
V Brně dne 30.9.2022